Atsiliepimai Apie “Honda” 2.2 Dyzelinį Automobilį

Daugelį metų „Honda“ stengėsi vengti dyzelinių variklių, todėl kūrė automobilių modelius tik su benzininiais varikliais. Laimei, Japonijos prekės ženklo inžinieriai nusprendė žengti žingsnį į priekį ir sukurti savo dyzelinį variklį, kuris yra laikomas vienu geriausiu visoje rinkoje. 2.2 i-CTDi variklis – tai yra pirmasis naujosios eros dyzelinis variklis, naudojamas “Honda” automobiliuose.

“Honda” 2.2 dyzelio apžvalga:

Šis “Honda” 2.2 dyzelinis variklis turi aliuminio bloką, 4 cilindrus, 16 vožtuvų, du grandine varomus skirstomuosius velenus ir “Common Rail” sistemą, t.y. tiesioginis kuro įpurškimas, su elektromagnetiniais degalų purkštukais. Už kuro įpurškimo sistemą atsakingi elektromagnetiniai CR purkštukai, veikiantys esant 1600 barų slėgiui. Iš techninės pusės verta paminėti: kintamos geometrijos kompresorių (VTG), karteryje esantį balansinį veleną, taip pat plūduriuojantį smagratį. Šis dyzelinis variklis neturi daug problemų ir tai susiję su mažesniu modelių skaičiumi. Kaip įprasta su dyzeliniais automobiliais, reikėtų atkreipti dėmesį į turbinos ir EGR vožtuvo problemas. Netolygus variklio veikimas, padidėjęs dūmingumas ir sumažėjusi galia gali būti pagrindinės dyzelinių variklių problemos. Be to, verta patikrinti grandinę, nes laikui bėgant ji gali išsitempti, o pakeisti nėra pigu. Paskutinis elementas, kurį reikia patikrinti, yra aukšto slėgio siurblys. “Honda” dyzeliniai varikliai yra aukštos darbo kultūros ir labai didelio patikimumo varikliai, todėl yra puikus pasirinkimas. Be to, tinkamai prižiūrimas be problemų nuvažiuos kelis šimtus tūkstančių kilometrų.

Automobilio “Honda” modeliai su dyzeliniu varikliu, turintys automatinę pavarų dėžę, yra derinys, kurio nori visi. „Honda“ nusprendė sutelkti dėmesį į tai, kad kelionė kelyje būtų rafinuota ir kompetentinga. O rezultatas yra tas, kad šios transporto priemonės su dyzeliniais varikliais siūlo aukštesnę vairavimo padėtį ir komfortą. Atnaujintas „Honda“ dyzelinis variklis siūlo puikų galios, sukimo momento ir ekonomiškumo derinį. 150 arklio galių komplektacija, 2,2 litro variklis gali būti komplektuojamas su penkių greičių automatine pavarų dėže. Tai didelis dalykas, kuris užtikrina našumą ir kokybę. 2.2 i-CTDi variklis su 140 AG yra gana ekonomiškas, harmoningai išvysto galią ir nerodo akivaizdžios turbo skylės. „Honda“ automobilio salono atmosfera yra aukščiausios klasės, o dyzelinis variklis yra švaresnis ir galingesnis. Šis variklis suteikia įspūdingą traukos galią ir ekonomiškumą, o automatinė pavarų dėžė – patogumą.

Modernizuotas 2.2 dyzelinis variklis turi DPF filtrą, t.y. suodžių dalelių filtras, kuris yra standartinė automobilio įranga. Dyzelino kietųjų dalelių filtras gali turėti trūkumų, pvz., dega DPF filtro problemos lemputė, kyla variklio alyvos lygis, variklis veikia saugos režimu. To priežastis yra netinkamai veikianti DPF filtro valdymo elektronika. „Honda“ atšaukė šiuos automobilius ir pakeitė programinę įrangą, tačiau problema liko iki galo neišspręsta. Dabar automobiliuose, turinčiuose šiuos filtrus, kas 8000 – 10000 km, priklausomai nuo naudojimo sąlygų, užsidega pranešimas, kad būtina atlikti DPF filtro techninę priežiūrą. Taip pat dyzeliniai varikliai gali turėti problemų dėl aukšto slėgio siurblio. Šio gedimo simptomai yra užvedimo problemos, t.y. variklis užsiveda po ilgo sukimosi, o įsibėgėjant užsidega variklio lemputė. Be to, dyzelinių variklių turbo kompresoriaus gedimas taip pat dažnai pasitaikanti problema. Šios problemos simptomai yra dūmai, padidėjusios variklio alyvos sąnaudos, sutepti ortakiai, specifinis švilpimas ir galios praradimas.