„Ford Motor Company“ yra viena didžiausių automobilių kompanijų Šiaurės Amerikoje, kuri šiandien yra trečia JAV rinkoje. Šis gamintojas gamina platų automobilių ir komercinių transporto priemonių asortimentą su „Ford“ prekės ženklu. Įvairiais laikais įmonei priklausė skirtingų markių automobiliai, o šiuo metu „Ford“ turi akcijų tokiose įmonėse kaip „Kia Motors Corporation“ ir „Mazda Motor Corporation“. Todėl daugelis šių gamintojų naudoja “Ford” variklius arba kartu sukurtus variklius. Įmonė kuria ir gamina benzininius ir dyzelinius variklius automobiliams, sunkvežimiams ir komercinėms transporto priemonėms. “Ford” varikliai yra laikomi labai patikimais, nes naudoja naujausias technologijas kurdama ir gamindama savo variklius.
Atsiliepimai Apie “Ford” Dyzelinius Variklius
“Ford” dyzelinių variklių apžvalga:
Praėjus keliems dešimtmečiams po pirminio išleidimo 1994 m., dabar “Ford” grupė grįžta su visiškai nauja variklio versija. “Ford” gaminama „Power Stroke“ variklių linija yra vertinama visame pasaulyje, o visi 3 litrų modeliai pasižymi patikimumu. Ši variklių linija, kuri išskiria juos iš daugelio kitų automobilių, yra vadinama legendine, dėl itin didelio patikimumo lygio. 3 l “Power Stroke” variklis buvo sukurtas “Ford” ir “International Navistar” bendros įmonės sunkvežimiams. Šių metų pradžioje „Ford“ išleido savo 7 l turbo dyzelinį variklį, vieną galingiausių šios bendrovės variklių. Palyginti su ankstesniais variklio modeliais, naujasis 7 l linijos turbodyzelinis variklis padarė didelį šuolį rinkoje. Dėl šios priežasties jis yra laikomas vienu geriausiu kada nors pagamintu „Ford“ dyzeliniu varikliu.
Geriausias „Ford“ dyzelinis variklis – 6.7 l “Power Stroke”:
„Ford“ sukurtas 6,7 l dyzelinis variklis buvo pirmasis „Power Stroke“ linijos variklis, kurio negamino „International Navistar“. Vietoj to, 6,7 l „Power Stroke“ buvo visiškai sukurtas „Ford“, siekdamas išlikti aktualus dyzelino rinkoje. 6,7 l „Power Stroke“ variklis buvo kaip gaivaus oro gurkšnis „Ford“ entuziastams, kurie prieš dešimtmetį turėjo kovoti su neįprastai problemiškais 6,0 l ir 6,4 l „Power Stroke“ varikliais. Nors 6,7 l “Power Stroke” variklis iš pradžių galėjo pasigirti 390 AG ir 735 lb./ft. sukimo momentu, šie skaičiai nuo to laiko buvo patikslinti. 6,7 l “Power Stroke” yra V8 dyzelinis variklis su turbokompresoriumi, kurį „Ford“ oficialiai pristatė 2011 metais. „Ford“ 6,7 l „Power Stroke“ pakeitė 6,4 l „Power Stroke“ ir tapo pirmuoju „Power Stroke“ varikliu, kurio nepagamino „International Navistar“ (beveik 30 metų partnerystė).
Beveik iš karto po pristatymo 6,7 l “Power Stroke” gavo programinės įrangos atnaujinimą, kuris padidino jo galią iki 400 AG ir 800 lb./ft. sukimo momento. Naujausia forma „Ford“ 6,7 l dyzelinis variklis gali išvystyti 475 AG ir 1050 lb./ft. sukimo momentą. Nors dauguma dabartinių dyzelinių variklių naudoja sunkųjį ketų, 6,7 l “Power Stroke” turi cilindrų bloką, pagamintą iš sutankintos grafito geležies (CGI). Jo gilus blokas taip pat turi mazginius geležinius šešių varžtų pagrindinius dangtelius, kurie dažnai naudojami 7,3 l “Power Stroke” variklyje. Variklis buvo aprūpintas stūmoklinėmis aušinimo srovėmis, kad būtų sumažinta stūmoklio ir degimo temperatūra. Tai teigiamai veikia variklio ilgaamžiškumą.
Galingiausias “Ford” variklis – 7.3 l “Power Stroke”:
Net ir šiandien, praėjus beveik trims dešimtmečiams nuo pirminio išleidimo 1994 m., 7,3 litro “Power Stroke” variklis vis dar yra labai vertinamas dėl neprilygstamo patikimumo. 7,3 l „Power Stroke“ variklis buvo sukurtas bendros „Ford“ ir „International Navistar“ įmonės, o yra skirtas naudoti „Ford Heavy-Duty“ serijos sunkvežimiuose. Šis variklis naudojo naują technologiją, žinomą kaip hidraulinis elektrinis įpurškimas (HEUI), kuri pašalino specialaus įpurškimo siurblio poreikį. Vietoj to, žemo slėgio degalai buvo įpurškiami didele jėga, naudojant aukšto slėgio variklio alyvą, kad kiekviename purkštuve būtų sukurtas hidraulinis slėgis.
Patikimas “Ford” variklis – 3.0 l “Power Stroke”:
3,0 l “Power Stroke” variklis yra 3,0 litrų V6 turbo dyzelinis variklis, su aukšto slėgio bendrojo bėgio kuro įpurškimo sistema ir dviem turbokompresoriais. Šis visiškai naujas „Ford“ variklis buvo pristatytas 2018 m. kaip naujas galios agregatas. Jis yra skirtas geriausiai parduodamiems „Ford F-150“ pikapams. Tokiu būdu siekiant konkuruoti su pagrindiniu konkurentu šiame segmente, „Dodge Ram 1500“ su FCA 3,0 l „EcoDiesel“ varikliu. „Ford“ 3,0 l V6 variklis su dviem turbokompresoriais, skirtas F-150, buvo paimtas iš „Liūto“ variklių serijos. Šią seriją gamino “Ford JK”, taip pat naudojamas “PSA Peugeot Citroen” ir “Jaguar Land Rover”, buvo “Ford” išbandytas ir pertvarkytas JAV rinkai.
Kaip ir 6,7 l „Power Stroke“ variklis, taip ir 3,0 l turbodyzelinio variklio blokas pagamintas iš svorį taupančios kompaktinės grafito geležies (CGI). Viduje yra naujas kaltinis plieninis alkūninis velenas, nauji guoliai ir lengvi aliuminio lydinio stūmokliai, užtikrinantys tvirtumą ir ilgaamžiškumą. Stūmoklinės alyvos purkštukai purškia alyvą kiekvieno stūmoklio apačioje, sumažindami temperatūrą ir padidindami ilgaamžiškumą. Prie bloko apačios pritvirtintas slėginis konstrukcinis alyvos indas. Jis yra standus ir geriau valdo veikimo triukšmą. 3,0 l “Power Stroke” variklis turi lengvas aliuminio cilindrų galvutes su keturiais vožtuvais kiekviename cilindre. Taip pat diržu varomą dvigubą viršutinį skirstomąjį veleną (DOHC) ir hidraulinius keltuvus. Paskirstymo diržas varo tik išmetimo skirstomuosius velenus. Kiekvienas išmetimo skirstomasis velenas yra sujungtas su įsiurbimo skirstomuoju velenu per mažos trinties kumštelio grandinę.
Dviejų cilindrų aukšto slėgio degalų siurblys yra variklio gale. Aukšto slėgio degalų siurblys sukuria 29 000 psi (2000 barų) maksimalų įpurškimo slėgį bendrojo bėgio tiesioginio įpurškimo sistemai su pjezoelektriniais kuro purkštukais. „Common Rail“ sistema užtikrina geresnį galios ir degalų efektyvumą, sumažina triukšmą ir vibraciją. Variklyje buvo sumontuotas naujas kintamos geometrijos turbokompresorius, turintis rutulinio guolio konstrukciją ir elektroniniu būdu valdomą išmetimo sklendę. Turbokompresorius siunčia suslėgtą orą į įsiurbimo kolektorių per tarpinį aušintuvą „oras-oras“. Kad būtų laikomasi išmetamųjų teršalų reikalavimų, įdiegta sudėtinga išmetamųjų dujų papildomo apdorojimo sistema. Dėl to 3,0 l “Power Stroke” variklis užtikrina praktišką ir ekonomišką našumo bei degalų taupymo pusiausvyrą.