“Peugeot 5008” yra stilingas šeimos visureigis, pasižymintis dideliu praktiškumu ir erdvumu. Šis automobilis taip pat turi trečiąją sėdynių eilę. Dėl pilno kapitalinio remonto antros kartos “Peugeot 5008” tapo visiškai nebeatpažįstamas lyginant su ankstesniu modeliu. Tačiau tai nėra blogai, nes dėl fantastiško interjero ir gero vairavimo jausmo, šis automobilis gali konkuruoti su kitais visureigiais. “Peugeot 5008” galima rinktis tiek su benzininiu, tiek su dyzeliniu varikliu. Jis yra pakankamai drąsus, kad išlaikytų visą apkrovą, pasižymi įspūdingu ekonomiškumu ir yra pakankamai rafinuotas.
Atsiliepimai Apie “Peugeot 5008” Benzininį Automobilį
“Peugeot 5008” apžvalga:
Kažkada „Peugeot 5008“ buvo parduodamas kaip MPV, tačiau dabar jis yra visureigis. Iš esmės tai yra 7 vietų “Peugeot 3008” versija. “Peugeot 5008” varikliai ir apdailos linijos yra tokie patys, kaip ir “Peugeot 3008”. O 7 vietų išdėstymas yra pagrindinis dalykas, skiriantis šiuos du modelius. 5008 modelis įgavo kitokį stilių ir ilgesnę stogo liniją nei 3008 modelis, o pailginta galinė iškyša reiškia, kad yra vietos trečiajai sėdynių eilei. Tai taip pat reiškia, kad “Peugeot 5008” modelio bagažinė yra didesnė, kai galinės sėdynės nenaudojamos. Dėl šios priežasties tai yra puikus pasirinkimas šeimoms, kurioms reikia šiek tiek daugiau vietos. Visos šios savybės reiškia, kad 5008 modelis turi įveikti keletą stiprių konkurentų septynių vietų šeimyninių visureigių klasėje.
Pagrindinis iš jų yra „Škoda Kodiaq“, taip pat “SEAT Tarraco”, tačiau “Peugeot 5008” yra puiki alternatyva šiems dviems modeliams. Taip pat šioje klasėje yra ir „Nissan X-Trail“ ir „Honda CR-V“, tačiau abiejų šių modelių galinės sėdynės yra mažesnės nei 5008 modelio. Taip pat yra „VW Tiguan Allspace“, „Hyundai Santa Fe“, „Kia Sorento“ ir „Mitsubishi Outlander“. Tačiau jei ketinate dažnai naudoti trečiąją sėdynių eilę, nė vienas iš šių visureigių nebus toks praktiškas kasdien kaip “Peugeot 5008”. Net ir “Citroen Grand C4 SpaceTourer”, turintis bendrą važiuoklę su “Peugeot 5008”, ar „Renault Grand Scenic“ arba „Toyota Proace Verso“ negali prilygti “Peugeot 5008” turimiems privalumams. 2020 m. buvo atliktas kėbulo patobulinimas, kurio metu buvo šiek tiek pakeistas išorės stilius, įskaitant didesnes groteles, atnaujintus LED žibintus ir naujus priekinius žibintus. Įmontuotos technologijos taip pat buvo patobulintos nauju 10 colių informaciniu ir pramoginiu ekranu ir atnaujintu 12,3 colio skaitmeniniu prietaisų skydeliu.
Visos „Peugeot 5008“ versijos yra varomos priekiniais ratais ir nėra keturių ratų pavaros. Nors visureigiams tai gali atrodyti nerealu, „Peugeot“ siūlo papildomą „Grip Control“ sistemą. Ši sistema pritaiko traukos kontrolės sistemą prie skirtingų dangų ir prideda purvo ir sniego padangas, o tai reiškia, kad, jei reikia, suteikia šiek tiek važiavimo bekelėmis. Keturiais ratais varomo modelio nėra, tačiau kai kuriose versijose yra „Mud & Snow“ padangos ir „Grip Control“ sistema. Tai efektyviai pažangi traukos kontrolės sistema, kuri gali veikti su varomaisiais ratais atskirai, kad padidintų sukibimą. Galimos mechaninės ir automatinės pavarų dėžės, kurios yra puikios. Mechaninė yra daug sklandesnė nei “Grand C4 SpaceTourer”, o EAT6 automatinė pavarų dėžė taip pat puikiai perjungia. „Active Premium“ apdaila yra pradinė, tačiau galima rinktis aukštesnes specifikacijas, kad gauti gerai įrengtą visureigį. “Allure”, “Allure Premium GT” ir “GT Premium” modeliai sudaro likusį asortimentą, o visos versijos yra gerai įrengtos. “Peugeot 5008” labai pasikeitė nuo jo pristatymo 2009 m. Pirmasis modelis buvo orientuotas į erdvę ir praktiškumą, mažai galvojant apie žavesį ir stilių. Viskas pasikeitė dėl dabartinio modelio, kuris pasižymi drąsiu stiliumi, išskirtiniu salonu ir naujausiomis technologijomis.
„Peugeot 5008“ nėra toks aštrus vairuojant kaip „Škoda Kodiaq“, tačiau šis šeimos visureigis suteikia daug komforto. Minkštesnė pakabos konstrukcija ir ilga ratų bazė reiškia, kad automobilis sklandžiai važiuoja nelygiu asfaltu. O gera žinia yra ta, kad tai nekenkia kėbulo kontrolei, nes kontroliuoja judesius su rafinuotu pojūčiu. Tačiau šis lankstumas turi ir neigiamą pusę, nes „Peugeot“ posūkiuose šiek tiek svyra. Dar blogiau, kad mažas vairas leidžia lengvai pasisukti per greitai ir sutrikdyti automobilio pusiausvyrą. Vis dėlto, atsižvelgiant į patogumą, sukibimo lygis yra geras. Bent jau vairavimo padėtis yra gera, nes matosi ciferblatai virš vairo, kitaip nei kai kuriuose senesniuose „Peugeot“ modeliuose. Sėdėti patogu dėl kokybiškų sėdynių, o matomumas į priekį geras. Tačiau matomumas iš galo yra ribotas ir norint lengvai pastatyti automobilį turėsite pasikliauti kamerų sistemomis.
Varikliai ir įsibėgėjimas:
Pradinio lygio “Peugeot 5008” gali būti su 1,2 “PureTech 130” trijų cilindrų turbininis benzinas su “Active Premium”. Šio įrenginio turbokompresorius padeda pasiekti maksimalų 230 Nm sukimo momentą vos nuo 1750 aps./min. Iki 100 km per valandą greitis pasiekiamas per 9,9 sekundės. Jei mintis apie 128 AG 1,2 l variklį, vežantį 7 vietų visureigį, nežavi, nesijaudinkite, nes agregatas pasižymi dideliu sukimo momentu. Kiti galimi varikliai yra 1,6 “PureTech” benzininis su 178 AG, 1,5 “BlueHDi” dyzelinis variklis su 129 AG ir 2,0 “BlueHDi” su 175 AG. 1,6 l benzininis variklis įsibėgėja iki 100 km per valandą per 8,3 sekundės. 1,5 l dyzelinis variklis 100 km per valandą greitį pasiekia per 11,1 sekundės, o 2,0 l dyzelinis variklis – per 9,2 sekundės. 1,2 “PureTech” ir 1,5 “BlueHDi” variklį turintį automobilį galima rinktis su 6 greičių mechanine arba 8 greičių EAT 8 automatine pavarų dėže. Galingesni 1,6 l benzininiai ir 2,0 l dyzeliniai agregatai komplektuojami su 8 laipsnių automatine pavarų dėže.