Atsiliepimai Apie “Toyota Avensis” Benzininį Automobilį

„Toyota Avensis“ – tai lygiavertis konkurentas su kitais automobilių modeliais vidutinio dydžio sedanų klasėje. Jo pagrindiniai varžovai yra tokie automobiliai, kaip „Ford Mondeo“, „Vauxhall Insignia“ ir „Mazda 6“. Galima sakyti, kad tai yra vienas iš mažiau žinomų sedanų klasėje. Ir už tai galima dėkoti niūriam vidaus ir išorės stiliui bei vidutinei važiavimo dinamikai. Tačiau 2015 m. atliktas patobulinimas priartino “Avensis” prie tokių modelių, kaip “Aygo”, “Yaris” ir “Auris”. Patobulinimai padėjo sukurti drąsesnį “Avensis” stilių bei patobulintą interjerą. Dėl konkurencingos kainos, mažų eksploatavimo išlaidų, komforto, efektyvumo ir patikimumo “Avensis” išlieka mėgstamas visų vairuotojų kategorijose. Tai yra tikrai puiki mašina, todėl „Avensis“ rikiuojasi prieš tokius varžovus kaip „Ford Mondeo“, „Volkswagen Passat“ ir „Vauxhall Insignia“.

“Toyota Avensis” apžvalga:

„Toyota Avensis“ rikiuojasi prieš tokius varžovus kaip „Ford Mondeo“, „Volkswagen Passat“ ir „Vauxhall Insignia“. Tai yra labai kokybiškų sedanų konkurencija, todėl galima sakyti, kad „Toyota“ demonstruoja savo amžių. „Avensis“, o ypač 2,0 litrų dyzelinis variklis su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, yra erdvus, palyginti ekonomiškas ir švarus. „Toyota“ 2011 ir 2015 m. patobulino „Avensis“, todėl automobilis vizualiai tapo šiek tiek įdomesnis. Tačiau negalima paneigti, kad konkurentai, tokie kaip „Škoda Superb“, daro dar įspūdingesnį stilių. Ta pati istorija kartojasi ir salono viduje, nes „Toyota“ interjeras yra supaprastintas ir funkcionalus, tačiau jame nėra daug „wow“ faktoriaus. „Avensis“ vairavimas taip pat nenuvilia. To priežastis yra patogus ir rafinuotas automobilis, tačiau visgi vairo mechanizmas atrodo inertiškas ir yra pernelyg minkšta pakaba. Tokie varžovai kaip „Mazda 6“ siūlo daug daugiau malonumo už vairo.

“Toyota” turi nedidelį ir paprastą apdailos pasirinkimą, o asortimentas prasideda nuo “Active Business Edition”, “Business Edition Plus” ir aukščiausios klasės “Excel”. Visuose automobiliuose yra oro kondicionierius, “Bluetooth”, pastovaus greičio palaikymo sistema ir LED dienos šviesos. „Active Business Edition“ turi aštuonių colių jutiklinį ekraną, atbulinės eigos kamerą, automatinius žibintus ir valytuvus bei 17 colių ratlankius. O „Business Edition Plus“ yra iš dalies odinės sėdynės, LED priekiniai žibintai, galinis apsauginis stiklas ir unikalūs lydinio ratlankiai. Aukščiausios klasės „Excel“ turi odinį saloną, panoraminį stogą ir pažangias ryšio galimybes. “Toyota Avensis” – tai tylus, rafinuotas ir patogus automobilis. „Avensis“ gana gerai išlaiko savo vertę, o tai reiškia, kad po trejų metų visi modeliai išlaiko 39 – 46 procentus savo vertės.

2015 m. Japonijos automobilių gamintojas “Toyota” patobulino ne tik automobilio estetiką, taip pat pakeitė triukšmo izoliaciją ir pakabą. Nors tai pagerino „Avensis“ valdymą, jis vis tiek yra šiek tiek nutolęs nuo klasės lyderių dėl vairavimo malonumo. Tai reiškia, kad posūkiuose jį nugali ir “Mazda 6”, ir “Volkswagen Passat”, be to, ir “Ford Mondeo” vairuoti smagiau. „Toyota Avensis“ yra patogus ir tylus greitkelyje, todėl tai yra geras pasirinkimas, jei daug laiko praleidžiate važiuodami ilgus atstumus. Minkšta pakaba palengvina važiavimą nelygiais keliais, tačiau didžiausios duobės vis tiek gali jaustis. Apskritai, „Avensis“ yra saugus, rafinuotas ir patogus automobilis keliauti. Kalbant apie variklius, dyzeliniai varikliai yra patobulinti ir siūlo geriausią ekonomiškumo ir našumo derinį. Geriausias universalus variklis yra 2,0 l darbinio tūrio dyzelinis variklis su 141 AG, ​​kuris leidžia “Avensis” iki 100 km per valandą įsibėgėti per 9,5 sekundės. 145 AG turintis 1,8 l benzininis variklis iki 100 km per valandą įsibėgėja per 9,4 sekundės.

Potencialiems pirkėjams būtų geriau atsisakyti 1,8 litro benzininio variklio ir rinktis vieną iš dyzelinių variklių. Dyzelinis variklis ne tik bus patrauklesnis, kai kalbama apie dalių keitimo laiką, bet ir kai kalbama apie kainą. Šešių greičių mechaninę pavarų dėžę turinti “Toyota Avensis” yra geras pasirinkimas, nes tai yra geriausia pavarų dėžė. Dyzelinio variklio pasirinkimas “Avensis” yra geriausias sprendimas, nes jis ne tik efektyvesnis kelyje, bet ir malonesnis vairuoti. Taupiausias yra 1,6 litro dyzelinis variklis, kuris yra pagamintas BMW. Šis variklis yra pakankamai sklandus ir gali grįžti iki 67,3 mpg ir išmesti 109 g/km CO2. Konkurentams siūlant mažesnio dydžio benzininius variklius su turbokompresoriais, „Avensis“ atmosferinis 1,8 litro benzininis variklis atrodo pasenęs. Su tokiu varikliu automobilį galima rinktis su šešių greičių mechanine arba šešių greičių automatine pavarų dėže. Automobilis, turintis 1,8 l benzininį variklį, yra pats taupiausias automobilis, turintis 47,9 mpg ir 140 g/km CO2 emisiją.