Atsiliepimai Apie “Mazda 6” Dyzelinį Automobilį

„Mazda 6“ – tai automobilis, kuris yra mėgstamas pirkėjų, todėl laimėjo geriausio šeimos automobilio kategorijoje 2013 ir 2014 metais. Tai, kad po tiek laiko šis automobilis vis dar yra vienas geriausių savo klasėje, rodo, koks jis geras. “Mazda 6” yra vienas iš nedaugelio šeimyninių sedanų, kurį tikrai smagu vairuoti. Be to, jis pasižymi sportiškomis manieromis kelyje ir keliais įspūdingais varikliais, kurie derina puikias charakteristikas ir gerą degalų ekonomiją. Mažos CO2 emisijos taip pat bus palankios automobilių vairuotojams, kaip ir patraukli automobilio kaina, dėl kurios konkurentai atrodo šiek tiek brangūs.

“Mazda 6” apžvalga:

„Mazda 6“ yra „Mazda 626“ įpėdinis, kuris nešiojo „Mazda“ šeimos automobilių vėliavą nuo aštuntojo dešimtmečio pabaigos iki 2002 m., kai jį pakeitė “Mazda 6”. Šis automobilis puikiai konkuruoja šeimos automobilių klasėje, kurioje taip pat yra „Ford Mondeo“, „Vauxhall Insignia Grand Sport“, „VW Passat“, „Skoda Superb“, “Hyundai i40” ir “Kia Optima”. Tačiau „Mazda 6“ turi vieną svarbų akcentą, dėl kurio jis yra šios klasės priekyje, t.y. šį automobilį vairuoti yra smagu. Tiek “Mazda 6” sedane, tiek universale yra daug vietos penkiems žmonėms, taip pat jis turi didelę bagažinės talpą. Šis automobilis pasižymi aiškiomis, sportiškomis linijomis, kurios neturi per daug įtakos erdvei, ir dėl šios priežasties šis modelis nėra pats praktiškiausias šioje klasėje. Tačiau dėl nuoseklių atnaujinimų “Mazda 6” tapo dar geresnis automobilis.

„Mazda“ kasmet tobulino šį modelį, kad išliktų konkurencingas. Dėl šios priežasties 2015 m. buvo įtraukta papildomų technologijų, 2016 m. atlikta daugiau atnaujinimų, o 2018 m. atliktas dar svarbesnis kėbulo patobulinimas. Tai padėjo „Mazda 6“ modeliui išlikti patraukliam ir sportiškam. Iš tiesų, “Mazda G-Vectoring” sistema, kuri buvo pridėta 2016 m. modeliuose, sukurta taip, kad dar labiau pagerintų automobilio valdymą. Kaip ir dauguma didelių šeimyninių automobilių, „Mazda 6“ yra varoma priekiniais ratais. Tačiau priešingai nei daugelis konkurentų, „Mazda“ sutelkė dėmesį į svorio mažinimą. Tokiu būdu šiam “Mazda” modeliui padeda užtikrinti gerą ekonomiškumą, o judrus valdymas yra papildoma nauda. „Mazda 6“ variklių gamos privalumas yra tikrai sportiškas variklis, leidžiantis maksimaliai išnaudoti šios talentingos važiuoklės privalumus. Visų „Mazda 6“ modelių standartinėje komplektacijoje yra „Smart City Brake“ autonominis avarinis stabdymas. Tai naudinga saugos priemonė, nors mieste savininkai labiau vertina patogią laikymosi įkalnėje funkciją.

„Mazda“ taip pat pasirinko „tinkamo dydžio“ variklių filosofiją ir sukūrė „SkyActiv“ variklių asortimentą, kad pasiektų didelį degalų efektyvumą ir mažą emisiją. Tai reiškia, kad užuot sumažinę benzininių variklių gamą ir papildę turbinomis, kaip tai padarė dauguma konkurentų, gaunate didelio tūrio 2,0 l ir 2,5 l variklius, vadinamus “SkyActiv-G”. Taip pat yra 2,2 litro turbodyzelinis variklis, pavadintas “SkyActiv-D”, kuris vėlgi yra didesnės talpos nei daugumos konkurentų. Klientai, ieškantys geriausios grąžos iš degalų bako, gali norėti ieškoti “SkyActiv-D 150” dyzelinio modelio. Tačiau šiuo metu jis jau nebegaminamas. Šio variklio degalų sąnaudos yra 55,4 mpg, o CO2 emisija siekia 117 g/km. „SkyActiv-D 184“ variklis nėra toks efektyvus, bet vis tiek vidutiniškai pasiekia 53,3 mpg. 124 g/km CO2 emisija yra konkurencinga tokio galingo variklio atveju. Pasirinkus automatinę pavarų dėžę jo efektyvumas šiek tiek sumažėja: abu dyzeliniai varikliai išmeta 133 g/km CO2 ir 47,9 mpg. Benzininės „Mazda 6“ versijos yra veiksmingos savo tipui, nors nė iš tolo nėra tokios geros kaip dyzeliniai. 2.2 dyzelinis variklis yra 148 AG ir 181 AG, be to, ​​abu gali būti su šešių greičių mechanine arba automatine pavarų dėže.

2018 metais buvo atnaujinti visi apdailos lygiai, todėl dabar “Mazda” siūlo tokią seriją: “SE-L Nav+”, “SE-L Lux Nav+”, “Sport Nav+” ir “GT Sport Nav+”. Ne visi automobilio varikliai yra visų komplektacijų, o galingiausi 2,5 l benzininiai ir 2,2 l dyzeliniai siūlomi tik su “GT Sport Nav+” specifikacijomis. Ankstesnių “Mazda 6” modelių kritika buvo ta, kad važiavimas galbūt buvo kiek per tvirtas ir sportiškas. 2015 m. atlikus plataus masto pakeitimus, tai buvo sutvarkyta pagrindinėms versijoms: dabar tik „Sport Nav“ važiuoja įtemptai. Šios sportiškos pakabos pranašumas yra puikus valdymas visose “Mazda 6” versijose. Pasisukimas yra staigus, sukibimas yra geras, ypač naudojant 19 colių „Sport Nav“ ratus. „Mazda“ 2016 m. atnaujino “Mazda 6” modelį, todėl jame buvo įdiegta naujoviška sistema „G-Vectoring“. Iš esmės ji subtiliai reguliuoja sukimo momento tiekimą pagal vairavimo kampą, siekdama užtikrinti stabilesnį ir patogesnį vairavimo potyrį.