Atsiliepimai Apie “Škoda Octavia” Benzininį Automobilį

Naujausias „Škoda Octavia“ automobilis pagerino senojo modelio kokybę ir tapo kaip niekad praktiškas bei tinkamas šeimai. Automobilio išorės stiliaus, technologijų ir medžiagų kokybės patobulinimai salone padėjo sukurti ryškesnę išvaizdą ir išreikšti tikrąjį Čekijos gamintojo ketinimų pareiškimą. “Škoda Octavia” buvo patobulinta visose srityse, neprarandant erdvės, praktiškumo ir puikaus universalumo. Dėl šios priežasties nupirkti jį gali kainuoti šiek tiek daugiau, tačiau už tai gausite pažangų ir universalų hečbeką. „Škoda Octavia“ tikrai gali aukštai iškelti galvą šeimyninėje hečbekų klasėje, nes sukūrė lojalių klientų bazę ir nuoširdų savo akivaizdžių savybių įvertinimą. Jei ieškote didelės vertės, mažų eksploatavimo išlaidų, praktiškumo ir patogaus važiavimo, tada šis automobilis yra tinkamiausias pasirinkimas.

“Škoda Octavia” apžvalga:

„Škoda Octavia“ buvo karūnuota „Auto Express“ metų automobiliu 2020 metais. Naujausiame „Octavia“ automobilyje yra visos įprastos funkcijos kaip ir senajame modelyje. Tačiau išmanioji išvaizda, naujausios informacijos ir pramogų sistemos bei salono kokybė atrodo aukštesniame lygyje nei anksčiau. Šis automobilis taip pat yra šiek tiek didesnis, t.y. 19 mm ilgesnis ir 15 mm platesnis, palyginti su ankstesniu modeliu. „Škoda Octavia“ su „Volkswagen Golf“ dalijasi mechaniniais pagrindais, varikliais ir integruotų technologijų elementais. Nors vis dar galima įsigyti penkių durų hečbeko arba universalo kėbulo modelių, „Škoda“ sumažino turimus „Octavia“ apdailos lygius, įtraukdama SE, SE L ir vRS.

Galimybė naudoti išbandytus ir patikimus VW grupės sukurtus variklius padėjo „Octavia“ išlaikyti savo, kaip patikimo automobilio, poziciją. Tokiu būdu daugiausia dėmesio skiriama komfortui, o ne dinamiškam automobiliui. Vairo mechanizmas yra lengvas, bet ne toks, kad negalėtumėte pajusti įvesties tikslumo. „Škoda“ šiai sričiai skyrė daugiau dėmesio, todėl „Octavia“ dabar turi „Dynamic Chassis Control“ sistemą. Ši sistema leidžia vairuotojui reguliuoti amortizavimo ir vairavimo nustatymus per atskirus važiavimo režimus. „Škoda“ taip pat atkreipė dėmesį į „Octavia“ rafinuotumo lygius, patobulinus garso slopinimo funkciją. Dėl šios priežasties automobilio salone jaučiama mažiau triukšmo ir vibracijos, palyginti su ankstesniu modeliu.

„Škoda“ siūlo tris „Octavia“ benzininius variklius: 1,0 l TSI agregatą su 109 AG, 1,5 TSI agregatą su 148 AG ir 2,0 TSI agregatą su 242 AG. 1,0 litro TSI variklis sukuria 109 AG ir 200 Nm sukimo momentą, todėl iki 100 km per valandą įsibėgėja per 10,8 sekundės. 1,5 TSI sukuria 148 AG ir papildomą 50 Nm sukimo momentą ir iki 100 km per valandą įsibėgėja per 8,2 sekundės. 2,0 l su 242 AG TSI versija yra dar greitesnė, nes 100 km per valandą greitį gali pasiekti per 7,3 sekundės. Šiuose modeliuose šešių greičių mechaninė pavarų dėžė yra standartinė, tačiau galima rinktis ir DSG automatinę pavarų dėžę su galingesniu alyvos degikliu. „Octavia“ yra pirmoji „Škoda“, turinti švelnią hibridinę technologiją. Tai yra 1,0 l ir 1,5 l TSI varikliai gali būti elektrifikuojami 48 voltų diržu varomu starterio varikliu ir 48 voltų ličio jonų akumuliatoriumi, siekiant pagerinti efektyvumą. Suporuoti su DSG transmisija, 1,0 l ir 1,5 l benzininiai varikliai pasižymi švelnia hibridine technologija, kuri pagerina efektyvumą ir šiek tiek padidina našumą. 48 voltų sistema naudoja mažą bateriją ir starterį/generatorių, kuris padeda atgauti energiją važiuojant. Greitėjant, hibridinis agregatas suteikia nedidelį postūmį varomiesiems ratams, o tai savo ruožtu mažina variklio apkrovą ir taupo degalus.

Naujasis įkraunamas hibridinis variantas suporuoja 1,4 l keturių cilindrų benzininį variklį su elektriniu varikliu. Tokiu būdu išvystyto 201 AG galią ir 350 Nm sukimo momentą. „vRS“ versijoje sumontuota galingesnė 242 AG versija. „Škoda“ tvirtina, kad vien naudojant akumuliatoriaus energiją ji gali nuvažiuoti iki 45 kilometrų. Nors lengvas hibridinis automobilis negali važiuoti vien elektros energija, tačiau važiuojant didesniu greičiu greitkelyje galima įjungti riedėjimo funkciją. Tokiu būdu tai dar labiau pagerina bendrą efektyvumą. “vRS” modelyje galima rinktis iš benzininio, dyzelinio ir įkraunamo hibridinio variklio agregatų. Tai vienintelis modelis, turintis 242 AG 2,0 l TSI variklį, tačiau “vRS” taip pat gali būti komplektuojamas su 2,0 l TDI varikliu. Įkraunamame hibridiniame variante naudojamas 1,4 l keturių cilindrų benzininis variklis ir elektrinis variklis. Tai užtikrina 201 AG” SE L” modelis arba 242 AG “vRS” modelis. Nuspėjama, kad “vRS” yra greičiausias modelis, kuris 100 km valandą pasiekia vos per 6,7 sekundės. Tačiau tokiu atveju jis turi būti su 2,0 l TSI varikliu, sujungtu su DSG transmisija. Jei šis modelis yra su mechanine pavarų dėže, tada 100 km per valandą pasiekia per 6,8 sekundės.

Vienas didžiausių „Škoda“ nuosavybės privalumų yra palyginti mažos eksploatacijos išlaidos ir žinojimas, kad siūlomi varikliai yra vieni geriausių. Dėl šios priežasties “Octavia” yra automobilis, kuris nenuvilia. Pradinio lygio 1,0 l TSI benzininis agregatas yra stiprus varžovas, turintis maksimalų 54,3 mpg ir nuo 117 g/km CO2 emisiją. “e-TEC” švelnaus hibrido versija turi dar geresnį ekonomiškumą, t.y. 56,5 mpg ir 115 g/km CO2 emisiją. Perėjimas prie 1,5 TSI variklio neturi per didelės įtakos ekonomiškumui, nes 148 AG turintis variklis vis dar gali turėti įspūdingą 53,3 mpg “e-TEC pavidalu”. Tačiau CO2 emisija šiek tiek padidėja iki 121 g/km. Įkraunamas hibridas yra ekologiškas herojus, o 201 AG versija gali pasiekti iki 282,5 mpg, jei krausite jį per naktį. Net 242 AG versija “vRS” gali pasiekti iki 256,6 mpg. „Škoda Octavia“ turėtų išlaikyti nemažą dalį savo vertės per trejus metus. Ir paprastai išlaiko 48 procentus pradinės mažmeninės kainos perpardavimo metu. Vidutinės klasės “Škoda Octavia” paprastai yra protingesnis pasirinkimas, o universalas išlaiko daugiau savo vertės, palyginti su hečbeku.