“Subaru” – tai automobilis, skirtas tiems, kurie nori turėti pagal saugumą pasaulyje pirmaujantį, visapusiškai saugų, funkcionalų ir ilgaamžį automobilį, kurį smagu vairuoti. Šis automobilis užtikrina aukštą saugumo lygį. Subaru „Outback“ – tai automobilis, kuris pranoksta kitus automobilius pagal saugumą, erdvumą ir vilkimo masę. Šis automobilio modelis idealiai tinka tiems žmonėms, kurie ieško bet kokiai šeimos veiklai tinkamo automobilio. Subaru „Forester“ – tai automobilis, skirtas tiems, kuriems reikia visus kelius įveikiančio darbinio automobilio. Nors „Forester“ yra automobilis, mėgstantis purvą, tačiau jis taip pat tinka tiek ilgoms kelionėms, tiek vairavimui mieste.

Atsiliepimai Apie “Subaru” Dyzelinį Automobilį

Subaru “Outback” apžvalga:
„Subaru Outback“ yra populiarus universalas, pasižymintis puikiu universalo valdymu ir praktiškumu. Taip pat gali įveikti pakankamai nelygų reljefą geriau nei daugelis visureigių. Šis automobilis turi ne vieną stiprybę. Jei turite eiti į kompromisą tarp praktiškumo, elegancijos ir automobilio, kurį malonu vairuoti, tai Subaru “Outback” privalumai pažymi daugybę varnelių. Taip pat šis automobilis turi daugybę saugos funkcijų. Svarbiausias dalykas yra „Eyesight Assist“ paketas, kuris nuskaito kelią priekyje ir įspėja apie viską. Pvz., nuo vaikų, bėgančių per kelią, iki staigaus priekyje stabdančio automobilio. Jei per vėlu jus įspėti, jis automatiškai pats pradeda stabdyti. Jame taip pat yra aklosios zonos stebėjimas, įspėjimas apie nukrypimą nuo eismo juostos, įspėjimas apie eismą gale ir aktyvi greičio palaikymo sistema. Tai yra gerai atrodantis automobilis, sukurtas „Subaru Liberty“ modelio pagrindu, tačiau atrodo daug užtikrinčiau nei sedanas.

Automobilio salono komplektas yra sukomponuotas intuityviai, nes viskas jame yra išdėstyta gražiai. Tas pats pasakytina ir apie 7 colių jutiklinį ekraną, kurį yra lengva naudoti. Jis gali būti greitai sinchronizuojamas su įrenginiais, be to yra elektra reguliuojamos priekinės sėdynės, kurios turi šildymo režimą. Šis automobilis yra puikiai valdomas dėl 2,0 litrų dyzelinio bokserio variklio su turbokompresoriumi. Tai reiškia, kad svorio centras yra žemesnis, o tai gerina valdymą ir stabilumą, nepaisant pakelto rato aukščio. Dėl šios priežasties jis puikiai važiuoja tiek mieste, tiek nelygiais keliais. Be to, tai yra pakankamai ekonomiškas tokio dydžio automobilis, kuris vidutiniškai sunaudoja apie 7,8 l / 100 km. Šiuolaikinės „Subaru Outback“ dyzelio technologijos užtikrina, kad kelionė išliktų įdomi ir linksma. Yra visos įprastos funkcijos: lietaus jutimo valytuvai, dviejų zonų oro kondicionierius, priekinių ir šoninių langų rasojimo šalintuvai, imobilizatoriaus apsaugos sistema. Taip pat juostos keitimo vienu paspaudimu indikatoriai, vairo valdikliai, pastovaus greičio palaikymo sistema, Bluetooth, X režimo ekranas, LCD ekranai, Start/Stop technologija ir daugelis kitų.

Subaru “Forester” apžvalga:
Vos tik atsirado „Subaru Forester“ su dyzeliniu varikliu, jis akimirksniu tapo klasės lyderiu pagal ekonomiškumą ir išmetamųjų teršalų kiekį. Jo 2,0 litrų dyzelinis variklis turi 44,8 mpg ir 167 g/km CO2 emisiją. Tačiau jis nėra laikomas pranašesniu prieš “Subaru Legacy Outback” su dyzeliniu varikliu, kuris laikomas krosoveriu, o ne visureigiu. Nors “Subaru Legacy Outback” yra didesnis automobilis, tačiau su tokiu pat dyzeliniu varikliu jis turi vos šiek tiek didesnę CO2 emisiją. Tai yra 48,7 mpg ir taip yra todėl, kad šis modelis turi geresnę aerodinamiką. Tai atveda mus tiesiai prie fakto, kad „Subaru“ pakeitė „Forester“ koncepciją. Jis iš universalo su padidintu važiavimo aukščiu ir visų varančiųjų ratų sistema tapo panašesniu į tipiškesnį BMW X3 „SUV“ profilį, t.y. didesniu iš visų pusių. Dėl šios priežasties naujasis „Forester“ tapo konkurencingesnis šiame sektoriuje, tačiau prarado savo nišą kaip universalas, galintis važiuoti tiek keliu, tiek bekele.

“Subaru Forester” turi vieną geriausių dyzelinių variklių pasaulyje. Jis yra tylus, sklandus, rafinuotas ir galingas, o svarbiausia yra tai, kad jis pirmauja klasėje pagal išmetamųjų teršalų kiekį ir ekonomiškumą. Tik bazinis 2.0 litrų dyzelinis modelis pasiekia 44,8 mpg, nes jame nėra tokių funkcijų kaip stogo bėgiai. O vidutinės ir aukščiausios klasės modeliai vis dar pasiekia 44,1 mpg. Naujasis “Forester” automobilis yra lengvai valdomas, nepaisant jo papildomo dydžio. Lyginant 147 AG “Forester” su dyzeliniu varikliu, kuris turi 6 greičių mechaninę pavarų dėžę, ir 150 AG “Outback” su dyzeliniu varikliu, kuris turi 5 greičių pavarų dėžę, galima pasakyti, kad pastaroji veikia sklandžiau. “Forester” modelyje dėl sumažėjusio aušinimo oro srauto per variklio dangčio oro įsiurbimo angą 6 greičių pavarų dėžę neveikia taip sklandžiai, kaip turėtų.

“Subaru Forester“ labiau patinka žmonėms, kurie nori stiprios inžinerijos, ilgaamžiškumo ir patikimumo. Dėl šios priežasties, tarkime, kaimo gyventojai dažniau renkasi „Forester“. Tai rodo, kad „Forester“ greičiausiai bus naudojamas pagal paskirtį – važiuoti bekelėmis ir vežti sunkiems daiktams. Jis yra simetriškas ir turi nuolatinį visų varančiųjų ratų išdėstymą su žemu svorio centro varikliu. Taigi, dėl šios priežasties neturėtumėte nuvertinti “Forester” galimybių atliekant sunkius darbus. Į standartinę įrangą įeina visi varantys ratai su „Subaru Vehicle Dynamics Control“, savaime išsilyginanti galinė pakaba ir lengvo lydinio ratlankiai. Taip pat pastovaus greičio palaikymo sistema, klimato kontrolės oro kondicionierius, radijas / CD grotuvas, šildomi veidrodėliai, vairo aukščio ir pasiekiamumo reguliavimas. Be to, įeina ir oda aptrauktas vairas, priekinio stiklo valytuvai, priekiniai ir galiniai elektriniai langai, vairuotojo, keleivio, šoninės ir užuolaidinės oro pagalvės bei automobilio informacijos ekranas. „Forester“ taip pat gali nuvažiuoti 1000 km su pilnu degalų baku, todėl tai yra labai naudinga ilgose kelionėse.