Atsiliepimai Apie “Volvo XC60” Dyzelinį Automobilį

„Volvo XC60“ – tai automobilis, kuris siūlo stilių, prabangą, daug pažangių technologijų ir yra vienas geriausių aukščiausios kokybės visureigių. “XC60” tapo vienu labiausiai perkamu automobilio “Volvo” modeliu. Kaip ir “XC90”, “XC60” yra labiau orientuotas į komfortą nei jo konkurentai, o tai reiškia, kad jis yra mažiau dinamiškas nei tokie modeliai kaip “Jaguar F-Pace” ir “BMW X3”. Tačiau “Volvo XC60” turi aukštesnį technologijų ir kokybės lygį, kuris lenkia daugumą konkurentų, o be to, salono erdvė taip pat yra gera.

“Volvo XC60” apžvalga:

“XC60” 2,0 litrų keturių cilindrų variklių asortimentas apima dyzelinius ir benzininius variklius, taip pat T6 ir T8 įkraunamus hibridus. Jie siūlo puikų važiavimą tiesioje linijoje ir sutaupo eksploatavimo išlaidų. „Volvo“ sparčiai auga nuo tada, kai 2015 m. buvo pristatytas itin sėkmingas “XC90” modelis. O dabartinis “XC60” tik parodo, kad dar buvo kur tobulėti. Automobilių gamintojas „Volvo“ jau seniai yra žinomas dėl savo tvirtų saugumo savybių, tačiau “XC60” demonstruoja naujausią bendrovės dizaino kryptį. Tai reiškia, kad tiek automobilio vidus, tiek ir išorė turi protingą išvaizdą ir daugybę technologijų, kurios patiks net ir labiausiai techniką išmanančiam pirkėjui. Tačiau tai nebuvo padaryta praktiškumo sąskaita. “XC60” yra universalus penkių vietų aukščiausios kokybės visureigis, kuris suteikia komfortą ir prabangą.

2017 metais buvo pradėta prekiauti antrosios kartos “XC60”. Šis modelis naudoja sumažintą “XC90” platformos versiją, todėl jo pakaba ir variklių diapazonas yra toks pat kaip ir septynviečio. Dėl šios priežasties “XC60” yra aukščiausios klasės kompaktiškas visureigis ir netgi lygiavertis tokių visureigių, kaip “Audi Q5”, “BMW X3”, “Jaguar F-Pace”, “Alfa Romeo Stelvio” ir “Land Rover Discovery Sport”, konkurentas. „Volvo XC60“ Scalable Product Architecture (SPA) platforma reiškia, kad jis dalijasi daug detalių su didesniu “XC90” visureigiu, o abu modeliai taip pat naudoja tą patį keturių cilindrų variklių rinkinį. „Volvo“ pasikliauja hibridine galia ir dideliais turbokompresoriais, kad galėtų konkuruoti su didesnius variklius turinčiais konkurentais dėl tempo. “XC60” modelį galima įsigyti su 2,0 litrų B4 dyzeliniu varikliu, kuris gali konkuruoti su kitų markių visureigiais.

„Volvo XC60“ turi tris pagrindinius įrangos lygius: pradinio lygio „Core“, taip pat „Plus“ ir „Ultimate“. Jie pakeičia „Momentum“, „R-Design“ ir „Inscription“ įrangas, kurios buvo siūlomos iki 2022 metų pradžios. „Volvo“ standartinėje „Ultimate“ įrangoje siūlo „Active Four-C“ važiuoklės sistemą, kuri gale pasipildo prisitaikančiais amortizatoriais ir pneumatine pakaba. Dėl šios priežasties nelygius asfalto kelius “XC60” įveikia pakankamai ramiai. “XC60” pakaba komforto režimu puikiai subalansuoja judrumą ir komfortą. Priekyje dviguba svirties pakaba padeda pagerinti judrumą ir komfortą kelyje. O integruota galinė jungtis su skersine lakštine spyruokle padeda sumažinti svorį ir padidinti bagažinės erdvę. Ant didesnių R-Design modelio lengvojo lydinio ratlankių „Volvo“ gali prarasti stabilumą, tačiau apskritai automobilis užtikrina puikų važiavimo komfortą. Tam be galo padeda prisitaikanti pakaba, turinti reguliuojamus režimus.

“Volvo XC60” visureigio vairo mechanizmas yra lengvesnis nei jo konkurentų, tačiau jis turi gerą svorį ir to pakanka, kad suteiktų pasitikėjimo vairuojant. Kalbant apie dinamiškus sugebėjimus, jis šiek tiek atsilieka nuo savo konkurentų, tačiau tai nėra problema, nes vairuotojai yra labiau suinteresuoti važiavimo komfortu. Dauguma “XC60” yra su plieninėmis spyruoklėmis, kurios, „Volvo“ teigimu, turi užtikrinti tvirtesnį važiavimą. Matomumas aplink yra geras, todėl automobiliu lengva važiuoti mieste. Be to vairuotoją saugo daugybė jutiklių ir kamerų. Interjero dizaino ir kokybės požiūriu “XC60” pirmauja klasėje. Tai dar vienas stulbinantis „Volvo“ interjeras, kuriame, kaip įprasta, dominuoja didelis jutiklinis ekranas prietaisų skydelio centre. Taip pat yra įspūdingas 12,3 colio vairuotojo informacijos ekranas, o kiekviename modelyje yra odinės sėdynės.

B ženklu pažymėtuose modeliuose įdiegta švelni hibridinė technologija, o keturių ratų varantieji dabar yra standartinė įranga. Sistemos esmė yra starteris / generatorius, kuris naudoja 48 V technologiją, kad panaudotų elektros energiją, kuri kitu atveju būtų eikvojama stabdant. O paskui grąžina tą energiją varikliui įsibėgėjant. Idėja ta, kad ši energija padeda automobiliui taupyti degalų sąnaudas ir nereikia jo įjungti. 194 AG B4 dyzelinis modelis įsibėgėja iki 100 km per valandą per 8,3 sekundės. “XC60”, su B4 dyzeliniu varikliu ir visų varančiųjų ratų versija, CO2 emisija siekia 168 g/km. “Volvo XC60” veikia pakankamai gerai, todėl išlaiko savo vertę, t.y. per 3 metus vidutiniškai išlaiko apie 45% kainos.