Nuo tada, kai buvo pristatytas pirmasis „Audi Q5“, visureigių rinka labai pasikeitė, nes beveik kiekvienas automobilių gamintojas pristatė bent po vieną tokį modelį. Per šį laiką “Audi Q5” nuolat tobulėjo dėl atnaujinimų, kad išliktų konkurencingas dabartinėje aukščiausios kokybės visureigių rinkoje. Šiandien Q5 susiduria su daugybe varžovų savo klasėje, įskaitant “Mercedes GLC”, “Lexus NX”, “Land Rover Discovery Sport” ir “Jaguar F-Pace”. Nuolatiniai “Audi Q5” patobulinimai buvo naudingi, todėl naujausias Q5 siūlo sklandesnį važiavimą, didesnį komfortą, didesnį efektyvumą ir sumažintą CO2 emisiją. 2020 m. buvo atlikta daugiau atnaujinimų, patobulinus priekinį ir galinį stilių.
Atsiliepimai Apie “Audi Q5” Benzininį Automobilį
“Audi Q5” apžvalga:
Galite nusipirkti standartinį “Audi Q5” su vienu iš dviejų variklių. 2,0 l keturių cilindrų „45 TFSI“ benzininis variklis su turbokompresoriumi, turintis 261 AG, arba 2,0 l dyzelinis variklis, pažymėtas „40 TDI“, kuris turi 201 AG. Abu varikliai komplektuojami su septynių greičių “S tronic” automatine pavarų dėže ir “quattro” keturių ratų pavara. Dyzelinis variklis iki 100 km per valandą įsibėgėja per mažiau nei aštuonias sekundes, o benzinas užtrunka kiek daugiau nei šešias sekundes. Tiems, kurie dažnai keliauja į tolimas keliones, greičiausiai tinkamiausias bus “40 TDI” dyzelinis variklis. O vairuotojams, kurie pasiekia mažą metinę ridą, arba norintiems sportiškesnio visureigio, labiau tinka benzininis “45 TFSI”. Dyzelinis automobilis “40 TDI” yra šiek tiek pigesnis nei benzininis “45 TFSI”.
Variklių pasirinkimai:
2,0 litrų 45 TFSI benzininis “Audi Q5” grąžina 32 mpg, o šis skaičius mažėja, kai montuojami didesni ratai, be to, tai taip pat turi neigiamos įtakos vairavimo kokybei. PHEV siūlomos dvi versijos: 295 AG 50 TFSI e ir 362 AG 55 TFSI e, kurios grąžina atitinkamai iki 188 mpg ir 157 mpg pagal oficialią ekonomiką, o abu išmeta mažiau nei 40 g/km CO2. Tačiau jis yra šiek tiek greitesnis nei dyzelinis variklis, o eksploatavimo išlaidos yra panašios į dar greitesnį ir brangesnį SQ5. Automobilio vairuotojai, kuriems nereikia maksimalaus bagažinės tūrio, taip pat gali rinktis „Sportback“ Q5 versiją, kuri turi nuožulnią „kupė stiliaus“ galinę liniją. Dėl to galinė dalis sumažėja keliais centimetrais, o to pasekoje bagažinės erdvė sumažėja 10%. Galite gauti standartines ir „Sportback“ visų jėgos pavarų versijas, įskaitant papildinius ir “SQ5”. Standartinis visureigis ir „Sportback“ yra „Sport“, „S Line“, „Edition 1“ ir „Vorsprung“ klasių. O „TFSI e“ papildo „Competition“ ir „Competition Vorsprung“ klases, kurios imituoja didelio našumo flagmano “SQ5” stilių ir turi galingesnį hibridinį variklį. “SQ5” taip pat yra „standartinės“ ir „SQ5 Vorsprung“ apdailos, tačiau visi Q5 variantai yra tinkamai įrengti. Net ir pagrindiniai „Sport“ modeliai turi LED priekinius žibintus, 18 colių lengvojo lydinio ratlankius, navigaciją ir įspūdingą „Audi“ virtualųjį vairuotojo ekraną.
„Audi Q5” yra greitas ir lengvai valdomas:
Naujausias “Audi Q5” užtikrina patogesnį važiavimą nei ankstesnės jo versijos. Jis yra greitas, lengvai valdomas ir, svarbiausia, efektyviai sugeria duobėtą asfaltą. Tai dar labiau pasakytina, jei pasirenkate adaptyviąją pneumatinę pakabą. Tie vairuotojai, kurie renkasi mažesnius ratus, turės šiek tiek papildomos amortizacijos važiuojant nelygiais keliais. Šiuo metu kiekvienas “Audi Q5” yra komplektuojamas su dvigubos sankabos automatine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų sistema. Ji važiuojant automobiliui atjungia galinius ratus, kad taupytų degalus. “Audi Q5” yra gražiai pagamintas, patogus, modernus ir gali pasigirti dideliu variklių asortimentu. Be to, jo kaina yra mažesnė lyginant su tokiais automobiliais kaip „Jaguar F-Pace“.
“Audi Q5” yra lengvai valdomas automobilis, todėl entuziastingiems vairuotojams gali atrodyti per nelyg nuobodus. Todėl jei norite dar geriau valdomos alternatyvos, tada “BMW X3” arba “Alfa Romeo Stelvio” yra geras pasirinkimas. Aukšta automobilio salono kokybė tapo “Audi” prekės skiriamuoju ženklu. O „Audi Q5” yra tas modelis, kuris sujungia įspūdingas medžiagas ir naujausias automobilio technologijas. Jo standartai šiuo atžvilgiu prilygsta puikiam “Audi A4”. Be to, nė kiek nenusileidžia aukščiausiam bendrovės visureigių serijos modeliui “Audi Q7”. „Audi Q5“ gavo penkias žvaigždutes “Euro NCAP” bandymų metu. Jame yra keletas labai pažangių saugos technologijų, įskaitant standartinį autonominį avarinį stabdymą su pėsčiųjų aptikimu. Apskritai, “Audi Q5” yra vienas geriausių universalų savo klasėje ir turėtų būti jūsų trumpajame sąraše, jei ieškote aukščiausios kokybės tokio dydžio visureigio.