Kiek Kainuoja Reklama Internete?

Nuolat augant skaitmeninei rinkodarai, nenuostabu, kad vis daugiau įmonių nori bendradarbiauti su patikimomis interneto rinkodaros įmonėmis, tokiomis kaip „Pixt Media“. Susidomėjote savo verslui naudoti skaitmeninę rinkodarą, bet nežinote, už ką turėtumėte mokėti? Kyla klausimas, kiek turėtumėte išleisti skaitmeninei rinkodarai? Šis atsakymas priklauso nuo kelių jūsų verslui būdingų veiksnių, tokių kaip rinkodaros biudžetas ir tikslai. Naudodamiesi šiuo skaitmeninės rinkodaros kainodaros vadovu, galite sužinoti, už ką jūsų įmonė turėtų mokėti dirbdama su įmone ar konsultantu. Skaitydami atminkite, kad kiekvienas skaitmeninės rinkodaros kainoraštis skiriasi, priklausomai nuo įmonės. Jei norite sužinoti daugiau, susisiekite su mumis internetiniame puslapyje, parašykite laišką adresu info@pixt.lt arba paskambinkite telefonu +370 644 54348.

Kas yra skaitmeninė rinkodara? 

Skaitmeninės rinkodaros tikslas yra paprastas – plėtoti savo verslą naudojant internetinės rinkodaros ir reklamos strategijas. Šios strategijos sukasi apie skaitmenines technologijas – nuo paieškos variklio optimizavimo iki socialinės žiniasklaidos rinkodaros ir dar daugiau.

Kiek įmonė turėtų išleisti skaitmeninei rinkodarai? 

Nepriklausomai nuo jūsų verslo dydžio, svarbu ištirti, kiek turėtumėte išleisti skaitmeninei rinkodarai. Įmonės skiriasi savo skaitmeninės rinkodaros kainomis, tačiau daugelis tvirtina, kad jos siūlo itin pigius įkainius – būtent į tai jūsų įmonei reikia atkreipti dėmesį renkantis optimaliausią variantą. Beveik visais atvejais jūs gaunate tai, už ką mokate, todėl „pigios“ paslaugos dažnai neduoda norimų rezultatų. Štai kodėl labai svarbu nustatyti pagrįstą skaitmeninės rinkodaros biudžetą, tačiau koks yra pagrįstas biudžetas? Keli veiksniai turi įtakos skaitmeninės rinkodaros biudžetams, pvz., jūsų įmonės dydis ir apimtis, be to, atminkite, kad skaitmeninė rinkodara yra nuolatinė strategija, todėl augant įmonei jūsų biudžetas skaitmeninei rinkodarai gali keistis.

Kalbant apie skaitmeninę rinkodarą, vienas didžiausių veiksnių, darančių įtaką jūsų internetinės rinkodaros išlaidoms, yra jūsų paslaugų teikėjo kainodaros modelis. Įmonės, konsultantai ir laisvai samdomi specialistai paprastai siūlo vieną iš šių modelių:

  • Mėnesinis kainodaros modelis: 

Naudojant mėnesinės skaitmeninės rinkodaros kainodaros modelį, jūsų įmonė moka mėnesinį mokestį, kad išlaikytų jūsų paslaugų teikėją. Šį kainų modelį dažnai matysite dirbdami su internetinės rinkodaros įmone.

  • Valandinis kainodaros modelis:

Kas valandą jūsų verslas moka valandinį mokestį savo paslaugų teikėjui. Daugeliu atvejų konsultantai ar laisvai samdomi specialistai ims valandinį mokestį, be to, kai kurios įmonės ims valandinį tarifą už užklausas, nesusijusias su jūsų paslaugų sutartimi. 

  • Projektinis kainodaros modelis:

Šis modelis grindžiamas tuo, kad jūsų verslas moka fiksuotą sumą už projekto užbaigimą, pavyzdžiui, naujo produkto rinkodaros kampanijos kūrimą ir pradžią. Galite dirbti tiek su konsultantais, tiek su įmonėmis įgyvendindami projektus.

Kokie veiksniai įtakoja skaitmeninės rinkodaros kainą?

Įmonės ar laisvai samdomo specialisto patirtis:

Naudinga bendradarbiauti su patyrusia skaitmeninės rinkodaros agentūra, pavyzdžiui, “Pixt Media” turi daugiau nei 6 metų patirtį, kuri rodo ne tik jų žinias apie skaitmeninę rinkodarą, bet ir gebėjimą siekti klientų tikslų. Įmonės, turinčios didesnę patirtį, dažnai ima daugiau už savo skaitmeninės rinkodaros paslaugas, o tai yra prasminga. Ši patirtis turi vertę ir turi tiesioginės įtakos jūsų skaitmeninės rinkodaros strategijoms. Tai nereiškia, kad patyrusios įmonės turi per dideles kainas arba kad nepatyrusios turi žemas kainas, tačiau tai reiškia, kad daugeliu atvejų patyrusi įmonė verta papildomų investicijų. 

Jūsų įmonės dydis:

Didelę įtaką jūsų skaitmeninės rinkodaros kainai daro jūsų įmonės dydis, nes jei esate mažas ar vidutinis verslas, jūsų skaitmeninės rinkodaros išlaidos taip pat bus mažos. Jūsų verslo dydis dažnai įtakoja ir skaitmeninės rinkodaros įmonės, su kuria bendradarbiaujate, tipą, nes jos paslaugų mastas ir kainos dažnai atspindi tikslinę auditoriją, o tai reiškia, kad mažai tikėtina, kad jūs bendradarbiausite su skaitmeninės rinkodaros įmone, aptarnaujančia didžiausius pasaulio prekės ženklus. Jūsų verslui naudinga pasirinkti partnerį, kuris orientuojasi į konkretų jūsų įmonės dydį, pavyzdžiui, “Pixt Media” siūlo didelę patirtį kuriant strategijas įvairaus dydžio įmonėms. 

Strategijos sudėtingumas:

Daugeliu atvejų jūsų skaitmeninės rinkodaros biudžetas daro įtaką jūsų strategijų sudėtingumui, pavyzdžiui, jei investuojate didelę sumą į agresyvią kampaniją, galite tikėtis didesnių skaitmeninės rinkodaros išlaidų. Kodėl? Trumpai tariant, jūs mokate daugiau, nes perkate daugiau. Ta pati koncepcija būtų taikoma, jei investuotumėte į integruotą skaitmeninės rinkodaros strategijų rinkinį, pavyzdžiui, jei investavote į SEO, taip pat į turinio rinkodarą ir el. pašto rinkodarą, galite tikėtis didesnių skaitmeninės rinkodaros kainų dėl paslaugų kiekio. 

Įmonės paslaugos:

Kita įtaka skaitmeninės rinkodaros kainoms yra įmonės siūlomos paslaugos. Daugeliu atvejų įmonės, kurios siūlo įvairias paslaugas, ima didesnius tarifus nei įmonės, kurios specializuojasi vienoje ar dviejose paslaugose, tačiau visapusiškų paslaugų įmonė siūlo privilegijas, kad derėtų su tuo didesniu tarifu, pavyzdžiui, bendradarbiaudami su tokių paslaugų agentūra kaip “Pixt Media”, galite pasirūpinti visais savo skaitmeninės rinkodaros poreikiais vienoje vietoje. Tai sutaupo jūsų verslui laiko ir vargo dirbant su keliomis įmonėmis, kurių procesai ir rezultatai skiriasi. 

Jūsų įmonės laiko juosta:

Nors kai kurios skaitmeninės rinkodaros strategijos, pvz., SEO, turi nelanksčius terminus, galite paspartinti kitas, pavyzdžiui, žiniatinklio dizainas ar tinklapio pertvarkymas yra paslauga, kurią įmonė galėtų teikti greičiau, nors ir padidina skaitmeninės rinkodaros išlaidas. Kalbant apie greitas ar pagreitintas paslaugas, įmonės skiriasi savo kainomis, nes kai kurie už savo paslaugas ima fiksuotą arba valandinį mokestį, tačiau kiti savo pagreitintas skaitmeninės rinkodaros išlaidas grindžia norimu apyvartos laiku. 

Agentūros nauda:

Kadangi skaitmeninės rinkodaros kainai turi įtakos tiek daug veiksnių, svarbu atsižvelgti ir į kiekvienos įmonės unikalius pardavimo taškus. Nors tai gali neturėti įtakos jūsų internetinės rinkodaros išlaidoms, jie daro įtaką jūsų, kaip kliento, patirčiai, pavyzdžiui, norite bendradarbiauti su patyrusia ir patikima įmone, kuri savo klientams teikia tikrus ir apčiuopiamus rezultatus. Tokia partnerystė suteikia garantiją jūsų komandai ir įmonės sprendimų priėmėjams, kad jūsų skaitmeninės rinkodaros strategija pasieks jūsų tikslus. Tai yra pagrindinė “Pixt Media” vertybių dalis, nes mes matome jūsų sėkmę kaip mūsų sėkmę.

Į ką atkreipti dėmesį tiriant skaitmeninės rinkodaros išlaidas?

Tyrinėdami internetinės rinkodaros išlaidas, atkreipkite dėmesį į šiuos tris svarbius veiksnius:

  • Rezultatai: 

Labai svarbu, kad jūsų verslas žinotų, už ką moka, todėl visada peržiūrėkite įmonės rezultatus, o “Pixt Media” rezultatus galite pažiūrėti čia. Nesirinkite įmonės, kuri yra neaiški, bendradarbiaukite su įmone, kuri iš anksto informuoja apie savo paslaugas.

  • Kaina:

Daugelis įmonių neatskleidžia savo paslaugų kainų internete, todėl gali būti perkainotos ir paslėpti mokesčiai. Rinkitės įmonę, kuri skelbia savo kainas internete, o “Pixt Media” kainas galite peržvelgti jų įmonės internetiniame puslapyje.

  • Metodai:

Pigios skaitmeninės rinkodaros kainos dažnai reiškia, kad įmonė laikosi „visiems tinkamo“ rinkodaros metodo, o tai nesukelia tokios grąžos, kokią gali pasiūlyti skaitmeninė rinkodara, todėl norite pasirinkti agentūrą, kuri vertina individualų požiūrį, pvz., „Pixt Media“.

Kokios yra skaitmeninės rinkodaros paslaugos? 

Jei tyrinėjate skaitmeninės rinkodaros paslaugų kainą, tikriausiai įdomu, ką jos apima. Šiandien rinkodaros specialistams prieinama daugybė internetinių kanalų, todėl reikia apsvarstyti daugybę skaitmeninės rinkodaros paslaugų. Keletas populiariausių paslaugų dėl jų gerų rezultatų:

Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO):

SEO šiandien yra pagrindinė skaitmeninės rinkodaros paslauga įmonėms. Kas yra SEO? Tai reiškia strategijų, skirtų pagerinti jūsų interneto matomumą paieškos rezultatuose, skaičių, kitaip tariant, tai padeda jums būti aukštesniame reitinge paieškos rezultatuose. Kadangi 80 procentų vartotojų remiasi paieška, norėdami rasti produktų ir paslaugų, SEO yra būtinas. Jei norėtumėte naudoti SEO savo strategijoje, ši skaitmeninės rinkodaros paslauga “Pixt Media” kainuoja nuo 100 Eur. 

Mokėjimas už paspaudimą (PPC) reklama:

PPC reklama yra dar viena populiari skaitmeninės rinkodaros paslauga. Kaip ir SEO, PPC taip pat sutelkia dėmesį į jūsų matomumą internete, tačiau, skirtingai nei SEO, PPC pagerina jūsų matomumą paieškos rezultatuose per mokamus skelbimus. Šie skelbimai rodomi virš natūralios paieškos rezultatų ir juose yra žalios spalvos langelis su užrašu „Skelbimas“. Skirtingai nuo tradicinės reklamos, už skelbimą mokate tik tada, kai naudotojas jį spustelėja. „Google Ads“ reklamos kaina “Pixt Media” yra nuo 150 Eur.

Turinio rinkodara:

Tai pagerina jūsų prekės ženklo žinomumą, konversijas ir pajamas, naudojant patogų turinį, pvz., tinklaraštis ar vadovas. Nors kiekvieno tipo turinys skiriasi savo išvaizda, jis suteikia vartotojams vertę, pavyzdžiui, tinklaraščio įraše gali būti pateikiamos gairės, kaip išvalyti kepsninę, o vadove gali būti išbandytų receptų sąrašas. Kaip ir SEO, turinio rinkodara yra nuolatinė strategija. Nors tai gali padvigubinti jūsų svetainės konversijas, tai neįvyksta per naktį. Štai kodėl, svarstydami internetinės rinkodaros išlaidas, turite galvoti apie šių paslaugų trukmę, o kad turinio rinkodara veiktų, turite reguliariai gaminti kokybišką turinį ir toliau jį optimizuoti (vidinė optimizacija “Pixt Media” nuo 250 Eur). Jei tai padarysite vienkartinę investiciją, nematysite rezultatų, kurių tikitės, todėl labai svarbu bendradarbiauti su patikima įmone, pvz., „Pixt Media“, nes ši įmonė gali išsamiai paaiškinti įvairias interneto rinkodaros paslaugas ir patarti, kurios paslaugos jūsų verslui teikia didžiausią naudą.

Socialinės žiniasklaidos rinkodara:

Tai yra skaitmeninės rinkodaros paslauga, kurios populiarumas ir toliau auga, nes ji skirta didinti jūsų buvimą internete, prekės ženklo žinomumą ir lojalumą prekės ženklui – naudą, dėl kurios gali padidėti konversijų skaičius ir įmonės pajamos. Šiandien verslui socialinė žiniasklaida suteikia didžiulę galimybę, todėl jei investuosite į konkurencingą socialinės žiniasklaidos strategiją, jūsų verslas gali pasiūlyti daugiau naudos vartotojams, pvz., galite atsakyti į klausimus ir komentarus ir netgi padėti vartotojams pasiekti savo paskyrą arba nusipirkti per „chatbot“, kuri yra „Facebook“ funkcija. Net jei esate maža įmonė, vis tiek verta pagalvoti apie šią investiciją.

Elektroninio pašto rinkodara:

Viena iš ekonomiškiausių ir laiko patikrintų skaitmeninės rinkodaros paslaugų yra el. pašto rinkodara. Ši paslauga taip pat orientuota į prekės ženklo žinomumo didinimą ir lojalumą prekės ženklui, o tai didina konversijas ir pardavimą, todėl būtina bendradarbiauti su patyrusia skaitmeninės rinkodaros agentūra, pavyzdžiui, „Pixt Media“. Geriausia el. pašto rinkodaros dalis yra ta, kad ji taip pat derinama su kitomis skaitmeninės rinkodaros paslaugomis, pavyzdžiui, jei investuojate į el. paštą, turinį ir vaizdo įrašų rinkodarą, galite pakeisti savo vaizdo įrašų ir turinio naudojimą el. pašto rinkodaros kampanijoje.

Paieškos balsu optimizavimas:

Skaitmeninės rinkodaros paslauga, kurios paklausa auga, yra paieškos balsu optimizavimas. Ši paslauga skirta uždirbti siūlomą jūsų įmonei ir auditorijai svarbių raktinių žodžių fragmentą. Nors fragmentai rodomi įprastuose paieškos rezultatuose, jie yra labai svarbūs paieškai balsu. Kodėl? Kadangi balso padėjėjai, pvz., „Siri“ ir „Amazon Echo“, naudoja pateiktą fragmentą, norėdami atsakyti į paiešką balsu. Beveik 50 proc. suaugusiųjų kasdien naudoja paiešką balsu, todėl ši paslauga tampa vis vertingesnė įmonėms. Kaip ir socialinės žiniasklaidos rinkodara, investuodami į paieškos balsu optimizavimą, galite išskirti savo verslą iš konkurentų ir užmegzti ryšį su naujais tikslinės auditorijos vartotojais.

Vaizdo įrašų rinkodara:

Ši paslauga yra panaši į turinio rinkodarą, nes vaizdo įrašų rinkodara padidina prekės ženklo žinomumą, konversijas ir pardavimus, sukurdama vertingą ir informacinį turinį vartotojams. Kaip ir turinio rinkodara, vaizdo įrašų rinkodara taip pat yra nuolatinė strategija. Investuodami į tai galite pagerinti konversijas daugiau nei 85 procentais, o dėl to galite sulaukti naujų potencialių klientų ir padidinti pajamas. Naudodami vaizdo įrašų rinkodarą taip pat galite pagerinti bendrą skaitmeninės rinkodaros strategiją, pavyzdžiui, jei turite turinio rinkodaros strategiją, galite sukurti vaizdo įrašų, kurie papildytų jūsų turinį. Vaizdo rinkodaros kaina dažnai priklauso nuo projekto apimties, todėl ji turi tokį platų kainų diapazoną.

Žiniatinklio dizainas:

Tai yra viena iš paslaugų, kurią įmonės dažnai pamiršta investuodamos į skaitmeninę rinkodarą, tačiau jūsų svetainė daro didelę įtaką jūsų interneto rinkodaros strategijos sėkmei, o tai gali turėti įtakos jūsų reitingavimui paieškos rezultatuose, taip pat pirmajam vartotojų įspūdžiui. Visiškai nauja svetainė arba svetainės pertvarkymas taip pat siūlo pastebimą IG, o daugiau nei 85 proc. pirkėjų mielai moka už geresnę naudotojų patirtį. Daugeliu atvejų žiniatinklio dizainas yra vienkartinė investicija, tačiau labai svarbu, kad jūsų verslas išlaikytų šias investicijas, o tai yra svetainių priežiūra (“Pixt Media” siūlo internetinių svetainių kūrimą nuo 550 Eur). 

Kodėl verta investuoti į skaitmeninę rinkodarą?

Skaitmeninė rinkodara augina jūsų įmonę:

Analitikai prognozuoja, kad per ateinančius ketverius metus skaitmeninės rinkodaros pramonė kasmet augs daugiau nei 10 proc., o šis augimas rodo ne tik skaitmeninės rinkodaros paslaugų vertę, bet ir jų gebėjimą siekti rezultatų. Naudodamasi įvairiomis paslaugomis, kurios suteikia įspūdingą investicijų grąžą, skaitmeninė rinkodara gali paspartinti jūsų įmonės augimą. Šis nuolatinis augimas suteikia jūsų verslui galimybę pasiekti didžiausių tikslų, pradedant plėtra į naują sritį ir sukuriant daugiau darbo vietų jūsų vietos bendruomenei.

Skaitmeninė rinkodara padidina jūsų pajamas:

Naudodamiesi skaitmeninės rinkodaros paslaugomis galite padidinti savo ilgalaikes pajamas. Naudodamiesi tokiomis strategijomis, kaip optimizavimas paieškos sistemoms (SEO), jūsų verslas gali pasiekti daugiau klientų ir uždirbti daugiau pajamų internete. Vis dėlto norėsite investuoti į konkurencingą strategiją, kad pasiektumėte geriausių rezultatų, todėl jūsų įmonei labai svarbu bendradarbiauti su patikima ir patyrusia skaitmeninės rinkodaros agentūra, pvz., „Pixt Media“.

Skaitmeninė rinkodara didina jūsų prekės ženklo žinomumą:

Investuojant į skaitmeninės rinkodaros strategijas, jūsų verslas gali padidinti savo žinomumą ir net klientų lojalumą prekės ženklui. Keletas skaitmeninės rinkodaros paslaugų, skatinančių prekės ženklo žinomumą ir lojalumą, yra turinio rinkodara ir socialinės žiniasklaidos rinkodara. Kaip turinio rinkodara ir socialinės žiniasklaidos rinkodara didina prekės ženklo žinomumą? Kiekviena paslauga skirta pasiūlyti tikslinei auditorijai vertę, nes kuriant originalų turinį, kuris atsakytų į naudotojų klausimus arba įtrauktų vartotojus į socialines platformas. Tai skaitmeninės rinkodaros paslaugos, kuriose pirmenybė teikiama naudotojų patirčiai ir interesams, nes sutelkdami dėmesį į savo klientus, o ne į pardavimo tikslus, jūs pagerinsite savo internetinį prekės ženklą. Ši reputacija gali sustiprinti pirkėjų lojalumą, paskatindama juos pasirinkti ir išlaikyti jūsų įmonę ilgam laikui.

Skaitmeninė rinkodara plečia jūsų rinkos dalį:

Tai padidina jūsų rinkos dalį, o tai daro įtaką didėjančioms jūsų įmonės pajamoms, todėl turėdami didesnę rinkos dalį, galite pasiekti kai kuriuos savo ambicingiausius tikslus. Keletas skaitmeninės rinkodaros paslaugų, kurios gali prisidėti prie jūsų rinkos dalies didinimo, yra el. pašto rinkodara ir vaizdo įrašų rinkodara. Naudodamiesi šiomis paslaugomis galite susisiekti su vartotojais kiekviename pirkimo kanalo etape, o tai gali paskatinti juos pasirinkti jūsų verslą perkant, nes vaizdo įrašas padeda apsispręsti dėl pirkimo.

Skaitmeninė rinkodara išlaiko jūsų verslą konkurencingą:

Skaitmeninė rinkodara šiandien yra labai svarbi įmonėms, nes jei norite pasiekti tikslinę auditoriją, padidinti savo pajamas ir padidinti savo prekės ženklo žinomumą, turite investuoti į skaitmeninę rinkodarą. Buvimas internete padės išlaikyti jūsų verslo konkurencingumą sudėtingoje rinkoje. Jei jau žinote, kad skaitmeninė rinkodara yra tai, ko jūsų įmonei reikia, nedvejodami kreipkitės į “Pixt Media” telefonu +370 644 54348 arba susiekite internetu ir pradėkite kurti savo pasirinktą, į rezultatus orientuotą strategiją.